Komut2- ben tutmayacağım. Hiç tutmadım.
Küçükken annem zorlardı denerdim ama tutamaz bozardım.
Büyüdükçe tutmamayı tercih ettim. Yani bakıyorum çevreme herkese hevesle heyecanla gayretle tutuyorlar tutmayı istiyorlar. Bende niye yok o istek anlamıyorum. Yargılamayın. İnanın küçüklükten beri içimde yok yapamıyorum
Tutanların, Tutacakların şimdiden Allah kabul etsin