Merhaba kızlar, oğlum 13 ay 7 günlük, dün sabah her zamanki gibi 7de kalkıp 10da ilk uykusuna yattı, ancak saat 15.00de ikinci uykuya geçmesi gerekirken çok zorladı ve 15.45de zorla anca uyuttum, gece de perişan etti.. normalde gece emzirmeyi kesmiştim ama dün dayanamadım ve meme verdim yani o derece. Bu sabah da 07.00de kalktı ve tüm zorlamalarima rağmen ilk uykusuna yatmadı, 13.20de uyudu ve 14.30da uyandı. Biraz önce (20.00 gibi) de gece uykusuna yatırdım. Sizce tek uykuya mı düşüyor yoksa uyku gerilemesi, atak, diş vs gibi şeyler olabilir mi?