Ali_atlasinannesi Kızlar bebeğim kakasını eskisine göre daha az yapıyor yani ilk bir ay neredeyse hergün kaka yapıyordu ama birinci ay bittikten sonra iki güne bir bazen üç günü buluyor çişini yapıyor onda sorun yok ama bilemedim normal mi ?
PeekaBoo_ Ali_atlasinannesi sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kdar, mama alıyorsa 1 haftaya kadar kaka yapmaması normal. Oğlum ilk bir ay özellikle geceleri o kadar çok yapardı ki gecede 6-7 kakalı bez aldığım olurdu zamanla azaldınbir ara haftada 1 yapıyordu sürekli değişiyor
PeekaBoo_ Ali_atlasinannesi gaz çıkarıyorsa, huzursuuğu yoksa bekle canım 1 haftayı geçerse doktora gidersin
gzmkck benimde aynıydı ilk ay sürekli yapıyodu.ikinci ay bes günde bir yapmaya basladı doktor ongüne kadar normal dedi sadece anne sütü alıyorsa gazıda kötü kokabilir.sıkıntı yapmayın gaz problemi ağlaması vs yoksa