Moomsss Hanımlar merhaba, Bosch ankastre fırında tavuk but, baget, kanat hangi ayarda kaç derecede pişiriyorsunuz?
Meri-Mel Moomsss Benim Bosch ama eski uretimlerden ben 180 -200 derece arasında kullanıyorum her şeyde bir tek patates atacaksam fırına kumpir için o zaman 200 üstü
sadekahve_bitter Moomsss 200 derecede çoğunluk bazen piştikten sonra iyi kızarsın diye max e alıyorum Alt üst ayarda orta katta
printhelloworld Moomsss daha dün yaptım orta rafta 180 derecede ilk önce 35 dk sonrasında 200 derecede 10 dakika toplamda 45 dk pişirdim gayet güzel oldu
Moomsss Meri-Mel hangi ayarda yapıyorsunuz peki? Ben alt üst ayarda yapınca bir tarafı çiğ kalıyor sanki
sadekahve_bitter Moomsss ya aslında görüntüsüne bakıyorum Birde çatal burunca dağınlınca alıyorum 30-40 anca vardır Fırın poşetinde çoğunluk yapıyorum tavuğu daha güzel pişiyor