eylulnaz23 Enfelsiyon kapmış gibi kızlar ne yapmam lazım böyle durumu yaşayan var mı kızarıkts göğüs ucum acoyo emzirirken de. Emzirmeli miyim onu da bilmiyorum
Star52 eylulnaz23 ucunda beyazlıklar var mı internetten bi süt incisini araştırın. Bende olmuştu doktor toplu iğnenin ucuyla onları hafif patlat dedi meğer tıkanıklıkmışlar ondan ağrıyorlarmış. Rahatlamıştım.
eylulnaz23 Star52 ben beyazlık görmedim şuan iltihap kapmış gibi duruyor hafif kanlı açık yara gibi anlamadım ki çok acıyo hangi doktora gittiniz siz