Gazı olabilir çünkü benim kızımda gazlı zamanlarında gündüz hiç bişey yoktu akşam saat 6 dedin mi başlardı gece 12ye kadar ağlardı. Bide bebeklerde dünyaya alışma sürecinde huzursuzluk oluyor ilk 3 aylık dönemde. Emziriyorsanız kimyon demleyin kendinize onu için bir çay bardağı, kızıma iyi geliyordu baya