Mysmrtfrt merhaba ben önce oğlumu özel hastaneye götürdüm doktor baktı baktı sen çocuğunu araştırma hastanesine götür dedi şişli hamidiye etfale gittik İstanbulda göz hastalıklarına randevu bulmak çok zor doktor bize direk kayması çok yüksek bir ay sonra gelin ameliyat edelim dedi ilk ameliyatta düzelmeyebilir ikinci ameliyat gerekebilir dedi o an söylediği bize çok saçma gelmişti ama 1 den fazla ameliyat olabiliyormuş şaşılıkta ilk 4 aylıkken kontrole götürdüm bir sorun yoktu sonra sağ gözü kaymaya başladı içe doğru sürekli randevu bakıyoruz tabi bulmak çok zor araya başka sağlık sorunları girince erteledik gözlük verildi -2.50 ölçüsü ama maalesef oğlum takmıyor çok zorlanıyoruz taktırmadı başka bir tedavide uygulanmadı