Biogaia sub simplex nurse harveys farbiome. Bu zamana kadar bu damlaları kullandım. Hepsini de ilk verdiğimde bebeğim çook ağlıyor sancı çekiyor belli. Sonrasında iyi geliyor gaz çıkartıyor kakasını yapıyor vs.. Ama verdikten sonraki ilk yarım saat çok ağlıyor. Başka bişeyden kaynaklanmadığını farklı zamanlarda vererek test ettim. Kesin damladan oluyor ama neden oluyor merak ediyorum. Sizde yaşadınız mı bu durumu?