Bizim 2 aylıkken başladı. Emzik almıyor. Maşallah elini emzik gibi kullanıyor. Şu an ellerini keşfediyorlar. Kesinlikle çekmeyin ve müdahale etmeyin. İleride yeme bozukluklarına sebep oluyormuş. Yemek yemek ellerle ilgili olduğu için siz çekerseniz elin ağza götürülmesi kötü diye algılayıp ileride yemek yemeyi de kötü olarak düşünürmüş falan filan 🤣