yirmiikikasim23 kizlar sorum baslikta, 3 bucuk ayligiz yani korkuyla 4.ayi bekliyorum resmen burda yazilanlari okuyunca. aranizda 4. ay atagi yasamayan yada hafif atlatan varmi ya icime su serpin nolur
Bebegim3535 yirmiikikasim23 hayır her benek yaşamıyor. Tüm bebeklerin gelişimi farklıdır. Şunun gibi düşünün kimi diş çıkarırken hiç anlaşılmaz kimi süründürür kimide hafif atlatır. Atak dönemleri, gaz dönemleri de tıpkı bunun gibi. İnşallah hepsini güzel atlatır bebişlerimiz 🙏
AyBuBen yirmiikikasim23 tabiki her bebeğin atak haftası var :) ama hepsi atak haftasını aynı şiddetle geçirmiyor. Bu yalnız bizim bebeklerimiz için olan bir şey değil uluslararası bir şey dünyadaki tüm bebeklerin dili aynı hepsi aynı dönemlerden geçiyor hepsinde atak haftası var gibi bişey yani:) şairin dediği gibi “bebeklerin ulusu yok” dilleri aynı. Önemli olan onun atak haftası değil sizin atak haftasındaki tavrınız psikolojiniz. Korkmayın yani rahat olun siz ne kadar rahat olursanız bebiş de o kadar rahat olur :)
crazyymommy yirmiikikasim23 Benim bebeğimde 3 ay 17 günlük. Zaten 4. ay atağı 4 ün içindeyken başlıyormuş genelde yani 3 bitince.. Ben galiba yaşıyorum şuan başta meme reddi yaşadım 1 hafta o geçti şimdi memeye aşırı düşkünlük başladı. Gündüz uykuları çok kısalmıştı şimdide aşırı uzadı. Bazen nedensiz ağlıyor çok sinirli 😂 Şimdilik bu kadar umarım daha fazlası olmaz
yirmiikikasim23 Bebegim3535 gaz problemi ve dis evet cevremde yaygin bilinen bisey ama mesela atak diyince cevremdeki cogu anne o ne biz yasamadik diyorlar ama burda okuyorum vok fazla var kafami karistirdi
yirmiikikasim23 AyBuBen ben hamileyken rahattimda cocuk dogunca bi rahatligim gitti hahah😀 evet ama burda biraz ürkütücü seyler okuyorum acikcasi
yirmiikikasim23 crazyymommy ayy 22 kasimmi😍 ya 3 bucuk aylikken yasayanlarda var sanirim dedigim gibi onlarida okuyunca iste kafam bulandi. bizimki emmiyo anlayamiyorum ama son zamanlarda biberonla oynuyo onu farkettim dengesiz durum bizdede mevcut ama
AyBuBen yirmiikikasim23 valla ben burda o tarz başlıkları yorumları okumayalı 2 ay oluyor ve her şey çok daha güzel 😁 kadın gelmiş 4. Aydan yakınıyor altına: yok 8. Ayı gör bi de, yok 2 yaştan sesleniyorum gelmeyin vs diye çeşitli şeyler yazan güya komik olduğunu zanneden enerji sömürücüler doluyor :) ben de 4. Ay atağını mesela dibine kadar yaşadım bir aydan fazla sürdü ama geçti gitti yani çok şükür en kötüsü de olsa bi gün elbet geçecek
crazyymommy yirmiikikasim23 İşte başlıyor muhtemelen. Ben sormuştum çoğunluk 3,5 ayken başlıyor demişti. 23.11.23 😍
mematiii yirmiikikasim23 canım her bebek yaşar ama bazı bebekler o kadar zorlamadan atlatır diyebilirim.Benim kızım zor atlattı maalesef tek sorunum geç uyuması ve bir gün iyiyse ikinci gün kötüydü.Ama onun harici zorluk ilk aylarda yaşadım şuanki ataklar bana daha zor gelmeye başladı.
yirmiikikasim23 mematiii bebegin huyuyla da alakali sanirim bir gun iyi bir gun kotu olayi bizdede oluyo aslinda ozellikle ne hikmetse haftasonlari daha sinirli oluyo
yirmiikikasim23 AyBuBen evet onlari bende okuyorum ve etkileniyorumda hatta basligi gorunce okusammi diye dusunuyorum artik ya 🙂 saglikli olsunlarda bugunlerde gecer evet
mervenaz yirmiikikasim23 aynen bilmiyoduk biz ilk oğlumda doktorumuz kağıda yazmıştı zten o hafta geldimi bizde ne hal kalıyodu ne uyku küçük oğlumda dişinin patladığını bile sonradan gördük pek huysuz bir bebek değil yani kardeş olsalar bile değişiyo çocuktan çocuğa veya bünyesimi kuvvetli hiç anlamadım gidince doktora sorucam merak ettim 😂
mematiii yirmiikikasim23 doğrudur yani derler ya anneye veya babaya çeker bazı huylarını annem görüncede aunı sen diyor mesela
Ela3424 yirmiikikasim23 hiç uyumuyordu sürekli kucak sürekli beni istiyordu 4.ay atağınen uzun atak korkma geçiyor 7 aylık olduk bile darısı size