csrhly Merhaba 2 gündir aptamil prosyneokullanıyorum fakat bebeğimin kakası kına gibi yeşil oldu ve içinde siyah iplik gibi birşeyler var. Bu neden olabilir başına gelen varmı. Daha önce bir çok mamayı denedim hiç böyle birşey yaşamadım korktum :(
bussyy1710 csrhly alerjisi var bebişin annesi. Saydıklarınızın hepsi alerji belirtisi biz de prosyneo kullanıyorduk alerjimiz varmış süt ürünlerine dediğiniz gibi yapıyordu kakasını.
sykrmvrl csrhly bebeğim 5 aylık doğduğundan beri onu kullanıyorum normal koyu yapması çünkü mama içeriğinde demir var bizimde öyle kakamız tabi diğer sorunu bilemicem belkide alerjiktir bizde fazla sorun olmadı fiyatı fazla sadece bende 6 aydan sonra normaline geçicem
meriiiiii csrhly aynı sorunu golden goatta yaşadım sma aldık sonra düzeldi ama eskiler hep üşüdüğünfen öyledir dediği için baya içirdim bu mamayı smaya geçince rahatladı
tubakk Bizde de benzer şeyler oldu bu nedenle bıraktık normal Aptamile geçtik. Kakası ve gazı çok kokuyordu ayrıca kusma da yaptı bizde
csrhly tubakk evet kakasıda aşırı kokuyor kusma pek fazla yok beslenme sonrası gazını çıkarırken hafif derecede. Ve çok gürültülü kaka yapıyor hiç öyle yapmazdı. Bu mama yaramadı galiba bize.
csrhly bussyy1710 evet sanırım içeriğinde olan birşeye alerjisi var vücududa kurdelan gibi kızarmış kestim mamayı :( başka mama vereceğim
bussyy1710 csrhly mamaların içindeki peyniraltı suyu miktarı değişiyormuş doktor öyle dedi bize denememiz için sma comfort içirin dedi çocuğun kakasından kan geldi öylelikle kesin süt ürünlerine alerjisi var dendi
csrhly sykrmvrl gürültülü kala hiç yapmazdı aptamilden sonra yaptı sizinde gürültülümü yapıyor acaba.
sykrmvrl csrhly evet ama zaten gazını rahat çıkran bebekti osurarak sıçıyor normaldede sürekli osurur sesli