Defnegzm kalıpları küçük şöyle söylim sizde kızınızın kilosundan hesap edin,kızım on bir aylık üzere ama altı buçuk kilo çok zayıf bir bebek ama boyu iyi çok şükür zayıf olduğu için bende yazlık aldım biraz indirimden bir tişört almıştım bir yaş aldım zayıf diye yazın olur diye düşündüm ama geldi ve minicikti kızım o kadar zayıf olmasına rağmen olmadı yani küçük geldi ona göre bence iki yaş alsanız tişört anca olur eğer kilosu iyi ise bebeğinizin,tulum aldım bide bir buçuk yaş aldım onları ve iyiydi kalıbı kızıma olur yazın insaAllah,size de bir buçuk yaş tulum olur bence