Ozgetfkc Arabayi suan koyde oldugumuz icin kullanamiyoruz bende satma karari aldim 3 4 ay kadar kullandik sadece. İlgilenenler mesaj atabilir. Kargolama da yapabilirim elden teslim isteyen olursa Giresun da yasiyorum