Merhaba , 5.5 aylık oğlum var sizce ek gıda ne kadar verilmeli veya mama.
Sabah mama verdim daha sonra kahvaltı yaptırdım öğlen bir çorba verdim daha sonra ara öğün muz yoğurt verdim fakat ağladı mama verdim biraz daha sonra akşam yemeği verdim uyumadan önce de mama vereceğim doğru mu sizce