Ben çok terapi gördüm ilaçta kullandım evet ilk zaman gibi değilim ama yenemedim
Yani beynimi açıp o temizlik kısmını alsınlar istiyorum
Dışarda çok sorun etmiyorum ama evime kimseyi çağıramıyprum
Ardından halı sil yıka yapıyorum
Çorapları ile kapı önğne bastı mı acaba
Yada wc yi dikkatli kullandı mı diye vesvese geliyor
Ki ki
Çogu insan çorabı ile kapı önüne basıp eve öyle giryor
Anlamıyorum
Sokağın pisliği eve giryor
Nasım rahat ediyolar