Edlk Merhaba kızlar, bebeğim 14. ay içerisinde ve hala gece 3-4 kez uyanıyor. Bu ne kadar normal? Yok mu böyle olup çözüm bulan? Vallahi deliksiz uykuyu unuttum. 1 kere uyansa anlarım her defasında ağlayarak 3-4 kere uyanıyor.
Elisarli Edlk benimki de 1,5 yaşında hala deliksiz uykusu yok uyanıp ortamızda yatmak istiyor alıyoruz dalınca geri koyuyoruz beşiğe ya da poposuna pıt pıt yapıyoruz ancak öyle uyuyor hala odaları ayıramadık bu yüzden
Bircannn Edlk benim kızımda 16 aylık bazen kalkıyo bazen kalkmıyo canım. Ama büyük ihtimalle dişten benim kızım azı dişlerini çıkarıyo ne zaman diş patlicak olsa geceleri uyanıyo.
kizinaasikbiranne Edlk bacımm sen resmen bensin 😂😂 valla bende çok yoruldum bi de dün gece 2 de uyudu normalde 9 da uyuyan çocuk 🤦🏻♀️ ne oluyor böyle 1 yaş sendromu mu bu ya 🤦🏻♀️
Bussy_ Edlk bizde 13.ayın içindeyiz aynıyız malesef gece çığlıkla uyanıyoruz sürekli şimdi zorla uyuttum 😨
Edlk Elisarli aynen biz de aramıza almaya başladık 3 gündür. Normalde çok karşıydım ama yapmak zorunda kaldım
kizinaasikbiranne Edlk bizim öğle uykumuz 13:00 de biterdi sonra 4-5 arası kestirirdi öyle 9 da da geri yatardı şimdi varya asla yatmıyor ve yürümeyi kafaya koymuş illa yürüyecek başka işi yok gibi 🤦🏻♀️desteksiz de yürümüyor korkuyor nasıl olucak bilmiyorum dün kafayı yiyicektim az daha
Edlk kizinaasikbiranne aynı biz. Sürekli yürüme dersinde koltuk koltuk. Hiç mi yok çözüm bulan yaaa artık her gece 3-4 kere uyanmak beni çöktürdü. Eskiden emer uyurdu şimdi o da yok
ikievlat Edlk Korkutmak gibi olmasın ama eşimin kuzeni var kızı 2 yaşında yani hala 3 4 defa kalkar mama içer yatar.Benim kızımda öyleydi 13 14 aylıkken saat başı kalkardı sütten kesip gece yemeğini mamasını verip yatırıyorum uyanmıyo bazılarında alışkanlık oluyormuş öyle kalkmalar
Edlk ikievlat mama da veriyorum emziriyorum da bana mısın demiyor. Alışkanlık diye düşünüyorum ve bittim 😥