Normal doğum sonrası atılan dikiş normal iyileşti ilk zamanlarda da deforme çoktu ama çıkıntılar kaldı. 8 ay oldu gitmedi hala fasülye kadar iki üç tane var bu hatalı dikiş midir yoksa zamanla gider mi. Hoca niye öyle dikmiş anlamadım ve görsel olarak beni geriyor o fasülye benzeri çıkıntılar