Kızlar Cuma günü ilk doz rotarix aşısı yapıldı ancak ondan sonra kabız ve huysuz oldu ishal olur dediler ama tam tersi oldu daha hala kakasını yapması sadece bir kez oda her zamankinden koyu kıvamdaydı başına böyle bir şey gelen oldu mu ne yapmam gerekiyor yardımcı olur musunuz lütfen