Kızlar merhaba eminim tek değilimdir. Doğum yapalı 2.5 ay oldu şu an 65 kiloyum ve sezaryen göbeğim de bana her aynaya baktığımda selam veriyor. Boğazımı da pek tutamıyorum siz nasıl kilo verdiniz emzirirken?
Ayrıca saçlarım çok uzadı 2 sene önce ombre yaptırmıştım ama şu an çok aşağılara indi rengi de biraz değişti haliyle.
Kısacası aynaya baktığımda kendimi artık hiç beğenmiyorum. Neler yapabilirim kendim için, güzelleşmek için bu taze anneye önerileriniz var mı 💕