Arkadaşlar bebeğim yeni.3 aylık oldu 3 5 gündür durduk yere ağlıyor bağıra bağıra emzirmeye çalışıyorum memeyi almıyor özellikle akşam olduğu zaman bunları yapıyor. Mesela bu sabah gayet güzel emdi oynadık iyiydi birden ağlıyor huzursuzlaşıyor akşamları. Neden sizce yaşayan var mı :((