Gece gündüz kavramını biliyor mu canım gündüz uyusa bile perdeleri açık bırakıyorum güneşliği hiç kapatmıyorum . Gündüz kalkınca sürekli günaydın diyorum artık akşam uyuması gerektiğini düşünüyor gündüz de 1 kere uyuyor sadece maalesef oda kötü parça parça da ana kucağında uyukluyor en azından gece güzel uyuyor ben emzirmek için kaldırıyorum sonra geri uyuyor bence odanın karanlık ve aydınlık olması çok etkiliyor