Aleyimm benim üst ön 2 dişimde boşluk vardı arada. 2 sene kadar kullandım diş teli. Lastikle birbirine yanaştırıldı ağzımı kapattıkça bi gerginlik oluyodu tabi başlarda. Sadece çorbayla sıvıyla beslendim kilo da verdim biraz. Daha sonra tellere alıştım elma, erik, patlamış mısır hepsini yedim. Bi kaç ay zorluk oluyo ama sonra rahat.