mrvnrmom 25 günlük bebeğim var. Galiba grip oluyorum boğazım ve gözlerim yanıyor eklemlerim ağrımaya başladı. Bu durumda hangi ilacı öneriyorlar? Kullanılan belirli bir ilaç var mı? (Şu an hastaneye gidemiyorum )
Deletedmom_115 mrvnrmom bana sadece parol kullanabilirsin dediler 23 günlüğüz ağrım olunca içiyorum. Normal doğum mu sizin?
dilberhala1 mrvnrmom Ben yeme içmenin bebeğe gaz yaptığına inanmıyorum tabi bu kişiden kişeye değişebilir daha hiç sorun yaşamadım hep yedim yiyorum da lahana brokoli portakal mandalina fasulye nohut hep tüketiyorum.. fakat bebeklede ilgili olabilir kızım öyle gazlı bir bebek değil şükür