Kızlar bebeğim 2 gündür çok huzursuz normalde sakin bi bebekti ama 2 gündür aniden ağlamaya başlıyor. Meme bile sakinleştirmiyor. Sakinleşip meme emip doyduğunda yine sinirlenip meme ucumu çekiştirip ağlıyor ne yapacağımı şaşırdım. Ne oluyo acaba ya bi fikriniz var mı? Aynı zamanda aşırı salyası var günde 3 4 kıyafet değiştiriyorum elini üstünü emip duruyo. Bide yetmiyormuş gibi kakası yeşile döndü. Hasta mı oldu çocuğum ne oldu ya