Hanımlar bebeğim 13 günlük başlarda kakasını normal yapıyordu ama 3 4 gündür benim uyarmamla yapıyor makatının dışında soyulmalar var sanırım acıdığı için yapamıyor geceleri ıkınıyor kendini zorluyor ama yapamıyor benim yardımım olmadan bunu yaşayan varmı lütfen yardımcı olur musunuz napcamı şaşırdım😞