Tubaa234 benimki de 3 aylık benimki de memede uyur. Büyük oğlum da böyleydi. Çok sıkıntı etmedim ben. Zaten şu an çok küçükler uykuları düzene girdiğinde kendiliğinden uyumaya başlıyorlar. Biraz sabret. Bunun dışında evde sallanan ana kucağım var benim ona koyuyorum bazen onda uyuyakalıyor. Bir de bebek arabasının tekerlerini silip eve aldım içine koyup evde gezdiriyorum bu şekilde de uyuyor gaz sancılarına da iyi geliyor