nehirinannesi24 17 gün önce sezaryen doğum yaptım göbek deliği ile kesi yerinin arasını hissetmiyorum his yok sizin de aynı mı?
nescafebagimlisi nehirinannesi24 1 sene olmadı o his bende bebeğim 16 aylık bir kaç ay önce geldi geri 😂
pozitifanne06 nehirinannesi24 evet ben de uzun süre hissetmedim sanki kumaşa dokunuyorum gibi tuhaftı şimdi biraz geçti 4 ay oldu doğum yapali
nehirinannesi24 nescafebagimlisi gulyabani pozitifanne06 Minel-inannesi Melike_ikra Fulyy İlkinde böyle bir durum yaşamadığım için korktum bir bende mi böyle diye😀 ama hepimiz aynı yoldan geçmişiz teşekkür ederim içime su serpildi, kızım sağ salim doğdu ya geçer gider bu günlerde😃 Sağlıkla büyüsünler❤️