Kızlar merhaba omuzlarımn biraz aşağısında olan ve uçlarında sarı renk olan, dibinden dört parmak kendi saçım gelmiş saçımı kuaförde turunculuklar gitsin diye boyatma gafletinde bulundum. Hay bulunmaz olaydım ilk eve geldiğimde pek bir şey anlamadım ama şimdi yıkayıp kurutuyor gördüm ki saçım keçe gibi ve bilenler bilir açıcı saçımı yakmış ve saçım kırık kırık duruyor. Ben kuaföre saçımı platin yap ya da şu kadar rengini aç diye hiçbir şey söylemedim sadece kendi saçımla sarı renk arasında turunculaşma vardı o bölge kalmasın eşitlensin dedim bu kadar. saçımı yaparken açıcıyı neredeyse 2,5 saat saçımda tuttu ben artık yıkayalım bak kaldırmaz dedikçe turunculukları gidermenin tek yolunun boğulduğunu söyledi ve açıcıyı taradığında zaten tarağına saçlarım geldi ben bak yanıyor dedikçe yok yok bir şey olmaz diyip beni geçiştirdi. Ve benden açma boyama kesim ve cila için 3500 tl aldı. Gidip kavga etmem için kendimi zor tutuyorum öyle ilk defa da gittiğim bir yer değil hep giderim ama bu sefer gerçekten saçımı koparttı ve saçım şu anda çok sert keçe gibi ne yapabilirim nasıl toparlarım buradan öneri varsa bekliyorum.