hipp mama kullandım, ilk başta bebeğim gayet güzel kaka yapıyordu ama 3 gündür yapmıyor ve huzursuz, gazlı bi bebek herşeyi yapmama rağmen doktoru aptamil önermişti tekrar aptamil almayı düşünüyorum, gaz, kabız yapmayan mama tavsiyesi olan var mıdır? 🌺