Bende sezeryan oldum yarın sabah kırkımız doluyor. Sezeryan olanlar için korse kullanımı konusunda acele edilmemeli bence. Ebemin önerisiyle ilk haftadan sonra karnımı uzun bir şalla sıkıca sarmıştım, korseden daha zayıf kalıyordu ama eğilip doğrulurken karnımı tutma refleksimi azaltıyordu. Acım geçince onu da çıkardım. Doktorum da dikişlerin iyice iyileşene kadar önermem dediği için bu haftaki kontrolden sonra sorup öyle kullanmaya başlamayı düşünüyorum. Bir de korseden çok karın kaslarını çalıştıran hareketler aslında karnı daha iyi toplar ama tabi onu da acımız geçtikten sonra kendimizi zorlamadan yapmalıyız.
Demem o ki, hemen eski halimize dönmek için kendimizi zorlamayalım ve psikolojimizi dönemediğimiz her an yıpratmayalım canım kadınlar.