benaslindayohum_ Merhaba 9 aylık oğlum ateşi hiç bi şekilde düşmüyor düşüyor bir saat sonra geri çıkıyor bütün testler yapıldı hepsi temiz başına gelen var mı nasıl düşüreceğim doktorlarda şaşırdı
benaslindayohum_ benaslindayohum_ dün tüm gün hastanedeydim ateşi düşüremedik en son 37.7 olunca bıraktılar eve geldik 39.5 oldu dudakları morardı ambulansla geri gittim ne yapacağımı şaşırdım her yolu denedim
-Sare32- benaslindayohum_ biz de öyledir boğazları kızarmış dedi doktor üç dört gün 38-39 ateşle durduk serum verdiler tahlil salgın galiba bu ya enfeksiyon antibiyotik bi virüs varya influenza onun şubundan dönüşümlü ateş düşürücü falan verdi