oseymann Müşteri temsilcisi olarak başlamak istiyorum. Turkcell globale başvuru yaptım ama geri dönmediler. Orada çalışan varsa yardımcı olabilir misiniz?
oseymann [silindi] hayır hiç çalışmadım. Abim çalışıyor ondan biliyorum. Çocukla rahat yapabileceğim bir iş olduğunu düşündüm.
[silindi] oseymann Call center için mi başvuru yaptınız? Ben eski turkcell çalışanıyım. Sertifikasız eleman alımı yapmıyorlar bir kaç yıldır. Ondan sordum.