Kızlar oglum 5 aylık . Destekli oturtuyorum kendini sürekli öne doğru eğiyor . Bazen de öyle güzel oturuyor ki düzgün bir şekilde . Ne zaman düzelir bu oturma şekli kızlar. Kendini ne zaman tamamen dik tutabilir acaba 😥😥 canim sıkılıyor bu duruma . Bir sorun yoktur demi