kubratagram Bebeğim sürekli iştahsız bir yaş kontrolüne götürdüm değerlerine bakıldı absürt bişey çıkmadı yemek yemek istemiyor hiç bir şekilde napcam ya aç nasıl yaşıyo anlamış değilim