Bir tane kızım var 3,5 yaşını geçti, ikinci çocuk konusunda çok kararsızım bekliyorum bekledikçe yaş aralığı açılıyor iki çocuk arası, bir yanım tek çocuk diyor bir yanım kardeşi olsun diyor çok kararsızım sizler ne düşünüyorsunuz bu yaşlarda çocuğu olanlar ?