beyzzsenturkk_ öncelikle 2015te ameliyat olmuş biri olarak eylül ayını önerebilirim. kesinlikle temmuz ağustos gibi olmayın. Sıcakta hem zararlı hemde en ufak bi güneş ışığına çıkamazsınız belli bir süre.burun direk kanama yapar çünkü. Ben eylulde olmustum mesela kontrole giderken şapka takip hemen taksiye binip gidiyorduk annemle güneşe maruz kalmasın diye, doktorum öyle söylemişti. 1 gün hastanede kalmıştım. Ertesi gün öğlen çıkmıştım. Agri kesici, grip olmayı önleyici hap, goz alti kremi, dikiş kremi, morluk kremi falan veriyor doktor. Eve geldigim gunun aksami cok hafif sizinti seklinde kanama olmustu o pihti olup kurudugu icin rahatisz etmişti doktoruma gittiğimde onu almıştı hemen tıkamasın diye. Tampon zaten silikon rahat. Dikiş alınırken uyuşturup alıyor zaten. 1 haftada toplamıştım ben dikişlerin alınması falan. Ama darbe asla almamanız gerek aradan kaç yıl geçerse geçsin. Bende anadolu yakasında olmuştum ama doktorum artık şile de çalışıyor, acil burunla alakalı şeyler için bana kartal vera hastanesinden yakın arkadaşını tavsiye etti gecen sene,(dr emine timurlenk)çünkü bende alerjik rinit çıktı bide burnumun sağ tarafında alerjiye bağlı et falan çıktı. Onun disinda maltepe tip merkezi hayrettin bey (hayrettin kilic) cok iyi bir doktordyr. geçmiş olsun cok