Sevda_ege o zaman kabız olabilir. Benim bebeğimde 42günlük, geçen hafta kontrolde sordum doktora 2-3gün kaka yapmadığı oluyor diye, bizde mama+meme gidiyoruz. Size söylediğimi söyledi ama hem mama hem meme alıyorsa 4-5gün kaka yapmazsa getir dedi. En son daha dün 4.gününde kaka yaptı. Sizinde 2gün daha yapmazsa doktora götürün artık fitil ya da lavman yaparlar sanırım ama inşallah gerek kalmaz kendiliğinden yapıverir yavrucak🙏