Kizlar bebeğimin eline bı oyuncak verdiğimde ya tutmuyor yada tutunca çok az salıyor ağza götürme falan yapmıyor ,arada çok aciktiginda yada yüz üstü yatiginda ellerini emiyor o kadar bazen dondurdugumde eli gövdesinin altında kalınca çıkaramıyor acaba ellerini aktif mi kullanamiyor yoksa daha erken mi tecrübeli anneler yorum bekliyorum☺️😘