Arkadaşlar selam,
Başlık her şeyi anlatıyor bence🥲Nasıl sakin kalabiliyorsunuz ya da kalabiliyor musunuz ? Ben kalamiyorum ve bazen cildiracakmisim gibi geliyor. Var mı tavsiyeleriniz ? ( Ağlama krizleri,her şeyi ben yapacağım istekleri, tehlikeli pek çok şeye inadına diretmesi, sakince konuşmama rağmen laf anlamaması her şeyi yere fırlatıp dökmesi vs. Konularda tavsiyeleriniz)