Merhana herkese
Kızım 7 aylık ve ben hala kendimi toparlayamadım.
Doğumdan sonra her gün bir öncekinden xaha zor.
3 aydan sonra kızımı bırakıp ile baskamak zorunda kaldım. Kendi işim oldugundan rahatız günde 2-3 saat annem bakıyor sadece
Ama sürekli mutsuzum yrgunum kaygılıyım
Eşim bu halimden mutsuz
Gülemiyorum. Sadece şükrediyorum bu halime
Herşeyi kafama takıyorum vs. Emzirdiğim için doktora gitmiyorum
Terapi de almama gerek yok yaklasık 7-8 yıl terapi aldım kaygı bozuklugundan dolayı. Zaten maks gelebileceğim noktadayım
Ama bu mutsuzluk hali
Gitmiyor üstümden
7 ay coo uzun bir süre değil mi ya normal mi bunlar