tugba2407 serum fizyolojik ile tıkandıkça burnunu açmalısınız. Ateşini, iştahını takip edin. Doktora da götürmeyi ihmal etmeyin, bu aylarda çok hızlı ilerleyebiliyor. Sarımsak kürü yapıp için, ardından bol bol emzirin. Benim oğlum da 4.ayda hastalandı, 15 günde anca iyileşti. İlerlemeden doktora götürdük ama aniden öksürük arından bronşiolit başladı, nebülazatörle ilaç verince iyileşti. Emmesinde sıkıntı olmamasına rağmen sadece 100gr aldı o ay.