alpinanneesi Oğlum hasta oldu ilaçta kullanıyorum burnu akıyordu ilk öksürmeye de başladı ciğerleri dolu zaten az yiyordu artık hiç yemiyor sadece mama içiyor normal mi geçici dir inşallah hasta olunca bebekler böyle mi oluyor 😞ilk kez böyle hasta oldu
Sedefoznur alpinanneesi tabi ki normal siz kendinizden pay çıkarın hastayken yemek yeme isteğimiz çok olmuyor 😔 Geçmiş olsun hızlıca toparlanır inşallah🙏
nsrn46 alpinanneesi sindirim vücuda ciddi enerji harcatan bir iş bu yüzden beyin otomatik olarak iştahı devre dışı bırakıyor. Bırakın sadece mama içsin zorlamayın. İyileşince düzeliyor merak etmeyin 😊 ve çok geçmiş olsun bebeğinize inşallah kısa sürede toparlar ❤️
tiredmom_ alpinanneesi sağlıklı olduğunda da sadece mama mı içiyor eğer sadece hastalık döneminde böyleyse normal
Azra41 alpinanneesi geçmeyen öksürük mu ? Ne kadar oldu ? Kızım 1 ay çekti sonra ciğerlerin de balgam vardı. . ilaçlar rahatlattı derken tekrarladi çocuk doktoru alerjik dedi ve göğüs hastaliklari doktoruna gittik alerjik astım + herşeye alerjisi var dediklerini yaptıktan sonra kızım ccok cok rahatladı hala kullanıyoruz ilaç ayin sonlarinda tekrar kontrolümüz var. Şuan kızım ilk zamanlarına göre çok çok iyi maşallah ..
Ecemce Oğlumda bir hafta boyunca bişi yemedi sadece meme + mama hastaydı çünkü öksürüyor burnu akiyordu. Yeni kendine gelmeye başladı hafiften bişi yiyor. Bol bol su icirin taze sıkılmış meyve suyu yoğurt verin inşallah iyi olur.