Merhabalar kızım 2 yaşına girecek 1 ay sonra kilo açısından düşüğüz tabiki takmıyorum sağlıklı olması herşeyden çok daha önemli kan değerlerimiz gayet iy ve normal. Emziriyorum hala ama sadece akşamları işten geldiğimde. Kilo alımı açısından emzirmeyi bırakma işe yatıyor mu yada vitamin vs kullanma aynı sorunu yaşayanlar var mı