Alfa_Mom ya dunden beri bende şu illet şeyden çekiyorum bebeğimi cok kötü yaptı sizinki iyi kusmuş yine benimki kusamadı bir turlu midesini gun boyu bulandırdı durdu midededi acı su ağzına geliyordu ağzı sulanıp sulanıp geri yutuyprdu yutamayomca bogazına kacıyo sürekli basında nobet tuttum bişey olmasın diye aşırı kotu yaptı midesini bıraktım bende vermiycem daha başka markaya geçicem