Elisarli şu an benim bir komşu kadın kendisi yatırıyor parasını. Akşamları kreşten kızımı alıyor, biz yarım asgarı ücret veriyoruz. Onu SGKya yatırıyor. Seneye emekli olacak. Kocanız hayatta olacak mı, hala evli kalır mısınız belli olmaz, hayat şartları ne olur bilemeyiz, emekli olmak en azından garanti bir para demek geçinmek için. O yüzden yatırmak mantıklı geliyor.