ebruegehan Aselincimom olur olur . Bizde her gün yakalıklar mendiller ıslak . Bi çıkarsak birisini rahat edip devamı gelir de . Azıcık daha var
sanli17 Aselincimom sor canım sürekli elleri ağzında eline oyuncak veriyorum ağzında salya akması hiç durmuyor zaten
Aselincimom sanli17 benimki de öyle sokabilse iki elinide ağzına sokacak çıngırağı , hışıltılı kitabını da yarın diş kaşıyıcı alayım bari onu emcüklesin 🥲
Aselincimom Mucize1309 Parası mühim değil sadece kızım ağlamasın o ağlayınca kendimi tutamıyorum bende ağlıyorum hemen acısına çare bulamadığım için
Gonuel Aselincimom tabii olabilir benim bebeğim 3,5 aylıkken ilk dişini çıkardı şuan 5,5 aylık olduk 3 dişimiz var. Baya sancılı bir süreç inşallah kolay atlatırsınız 🩷
aylintoooo Aselincimom benimde ilk çocuğum kuşum inşaAllah kuzunun bir şeyi yoktur geçsin gitsin neyse☺️
TgbHmzz Aselincimom Benım kızım aynıydı 3 aydan beri aşırı salya ara ara huzursuzluk damağını kaşıyınca rahatlama hepsi vardı 6 ay 8 günlük oldu hala dişi yok
Sarahh Aslaniopbenimicin kaka olarak 4,5 günden fazla sürüyorsa yeşil kaka ve günde 3,4 defadan fazla yapıyorsa enfesksiyondan da ola bilir biraz dikkatli olun Ateşi 37 den fazla olmamalı diş olduğunda
Yorgunanne30 Aselincimom bizimkinde çok salyasi vardı 6 aylık mi ne 7 aylikta olblr anca patlattı inşallah sizinki erken çıkartr🌸
busragunesm Aselincimom benim bebeğimde 3 ay 17 günlük huzursuzluk aşırı salya var elleri hep ağzında yavrumun