bizdejantikizlardik Mutlu pazarlar herkeseee🎈 Kızlar doğumdan sonra adet sancılarım aşırı arttı hiç böyle olmazdı. Sanki doğum sancısı gibi. Bu normal mi yoksa bir rahatsızlık belirtisi midir yaşayan var mı?
[silindi] bizdejantikizlardik Ayaklarınızı üşütüyor olabilirsiniz. Bende normal doğum yaptım. Ağrılarım azaldı. Ama ne zaman ayaklarım üşüse o ay sancılı geçiyor..
Minik2110 bizdejantikizlardik sizin doğumdan ne kadar sonra oldu acaba ve ne kadar sürdü bitmesi benim 3.5 ay da oldu 8.gundeyim daha bitmedi normal mi ?
bizdejantikizlardik [silindi] Ayaklarımı üşüttüm bu ara evet. Daha dikkat ederim artık teşekkür ederim 🌸
bizdejantikizlardik Minik2110 50. Gün felandı. İlki benim de uzun sürdü. 3-4 gün fazla kanama sonrası azar azar olarak 10 güne yakın sürdü.