kardelen1239_7 Bebeğim 25 günlük yaklaşık 1 haftadır yanakları ağırlıklı olmak üzere yüzünde ucu beyaz sivilce tarzı kırmızılıklar mevcut. Döküntü ve kaşıntı yok. Yaptığım araştırmalar sonucu bu ikisi arasında kaldım. Bu durumu yaşayanlar cevaplarsa çok memnun olurum. https://dosya.imgyukle.com/4YnEpvy9
mrvbcr0 kardelen1239_7 güle güle büyütün bebişinizi inşallah yeni doğan bebeklerde sık görülüyor bu tarz şeyler benim kızımda da olmuştu yinede içiniz rahat etsin diye doktora danışın 🙃
nurkaradirek kardelen1239_7 sağlıkla büyüsün inşallah🌸 yenidoğanlarda hep oluyor hatta benm bebeğimin ilk doğduğunda böyle oldu gözü falan şişmişti 😃 merak etmeyin kısa sürede geçiyor
kardelen1239_7 mrvbcr0 teşekkür ederim ☺️ ne kadar zaman sonra geçti sizin bebişte? 1 hafta sonra kontrol var o zaman göstereceğim muayene etmem gerek dedi
mrvbcr0 kardelen1239_7 Bizimki kayboluyordu ara ara çıkıyordu kış bebeği olduğu için galiba kalın giydiriyorduk evde sıcak olunca daha çok etkiliyordu
asaletsoydangelir kardelen1239_7 endişe etme yeni doğan bebeklerde oluyo bizdede çıktı yüzü komple zamanla geçiyor düzenli banyo yaptir için rahat edecekse doktora gosterebilirsin 🌸 sağlıkla büyüsün
annebabyy Bizdede çıktı üç gündür yüzü sivilce dolmuş öptüğümüz için çıktı diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum neden oluyor acaba