****Hanımlar Sımdı bı tatil planımız var
Aklımı kurcalayan su
Rezervasyon yaparken cocuk sayısı dıye soruyor ve yaş giriliyor
Tamam 1 bucuk yaşında.
Biz odamıza gidince orda bır bucuk yasındaki bebegımız ıcın beşik/yatak mı saglamıs olacaklar
Ya da yatagımız mı kocaman olacak mesela? Oraya takıgım****