Dorukbebekk 10.5 aylık oğlum yürüyor ama daha ayakkabı almadım. Normal giydikleri patikli ayakkabılardan var ama onların dışarıya uygun olduğunu düşünmüyorum. Dışarda giymesi için ilk adım ayakkabısı mi yoksa direk normal ayakkabıyla mi baslamamız gerek.
_tosbiginannesi_ Dorukbebekk lcw online sitesinde çok güzel ilk adım ayakkabıları görmüştüm ortopedik oraya bakabilirsiniz isterseniz ☺️ Bebeğiniz daha çok küçük ilk adım ayakkabısı daha uygun olur diye düşündüm 🌸
tomvejerry Dorukbebekk Maşallah ne zaman başladı bebeğiniz yürümeye benim oğlumda şuan 10 aylık oldu destekli yürüyor yürüme arkadaşıyla ne kadar sürer kendi başına yürümesi acaba tabi her bebeğin gelişimi farklıdır da
sinoli Dorukbebekk Vicco kızımın ayak yapısına uymadı bence abartıldığı kadar da mükemmel bir ayakkabı değil şahsi fikrim. Lc waikikinin sitesinde ilk adım ayakkabıları var ordan aldım gayette memnunum ayağı çok güzel kavrıyor kavrıyor çıkmıyor. Şu an yürüdüğü için artık skechers sipariş verdim tercih meselesi tabi🙏🏼
Dorukbebekk tomvejerry tabiki cnm oğlum biraz istekli ve çok hareketli emeklemesi oturması filanda erken oldu 8 buuck aylık te başına ayakta durmaya başladı ve o sırada düzenli şekilde tutunup gidiyordu heryerden 1 ay sonrada desteksiz adimladi 2 3 adım 10 gün sürmedi şimdi yürüyor tabiki düşüyor ama kalkıp geri devam ediyor 🥰
Dorukbebekk [silindi] bugün trendyoldan baktım vicco modellerinden beğendiklerim oldu bayada yorumlar güzeldi
Dorukbebekk tomvejerry rica ederim ben teskr ederim ❤️ inşallah bebiş kendisini hazır hissettiginde eminim olacaktır. Biz oğlumu yürutmeye çalışıyorduk oturmak istiyordu kedni yürümek istedikçe kalkıyordu çok şükür şimdi bir sorun yok zamanlaymıs hepsi. Bizimde hiç disimiz yok mesela herkes gec kalmış diyor ama doktor 9 aydan sonra çıkarması daha sağlıklı ve yaşına kadar hiç çıkmamasıda korkulacak bir durum değil dedi o yüzden takılmıyor denilene 🤗
Bugleminannesi28 Dorukbebekk hayır tabiki ayakkabi çok iyi hiç ayakta yokmuş gibi hafif ve ortopedik yani kolay büyülüyor ayağını içinde rahat hareket ettiriyor kızım 10 buçuk aylık yürümeye başladı şuan 15 aylik o zamandan aldım yürüdü sonra gittim büyük numarasını da aldım illa evde diğer ayakkabıları dışında vicco da bulundurdum ve en çok onu giydiriyorum
tuanamoms_07 Dorukbebekk ben vicco aldım ama kızım onunla çok paytak yürüyordu dün Adidas aldım onu görünce vicco bana da rahat gelmedi. Baya baya rahat ayağı kavrıyor ve hafif. Çok ağır olunca benim kızım yürümeyi reddediyordu şimdi bunda daha rahat etti